Leg. sjukgymnast Carl Hultefors

• Sjukgymnastexamen på Linköpings universitet 2007.
  • CSPT, Certified Sports Physiotherapist; utbildad i idrottsmedicin.
  • OMT (ortopedisk manuell terapi) steg 1; utbildad i manuell behandling av leder, muskler och nerver.
  • Anlitad som sjukgymnast för landslaget i artistisk gymnastik och Halmstad Frigymnaster och har samarbete med flera lokala idrottsföreningar i Halland.
  • Erfaren inom  diagnostisering och rehabilitering av skador relaterade till träning och idrott.
  • Erbjuder akupunktur för behandling av smärta.
  • Erbjuder stötvågsbehandling, metod för behandling av skador i  främst senor .
Telefon: 0730-239213
E-mail: info@rehabklinikenhalmstad.se

Leg. sjukgymnast Frida Nordeborn

• Sjukgymnastexamen på Lunds universitet 2008.
  • CSPT, Certified Sports Physiotherapist; utbildad i idrottsmedicin.
  • Master of Chiropractics enligt Ackermann college (manuella tekniker i rygg och bäcken).
  • Erbjuder stötvågsbehandling, metod för behandling av skador i  främst senor .
Telefon: 0767-625300
E-mail: info@rehabklinikenhalmstad.com

Norra vägen 13
302 32 Halmstad

Carl Hultefors 0730-239213
Frida Nordeborn 0767-625300

info@rehabklinikenhalmstad.se

Måndag 8-17
Tisdag    8-14
Onsdag   8-17
Torsdag 8-17
 fredag    8-14

Öppettiderna kan variera något från vecka till vecka.